حال و روز خوشی ندارم ، این روزها حس خوبی ندارم


دست نوشته................................................فقط عشق

 


قلبم از احساسم شاکیست ، جان خودت بی خیال ،حوصله حرفهایت را ندارم

حرفی نزن که بدجور دلم از تو گرفته ،

دیگر بس است هر چه تا به حال اشک از چشمانم ریخته

شاید تو لایق اشکهایم نیستی ، چشمانم از اشکهایم شاکیست ،

تو برایم مثل قبل نیستی

آن عطر مهر و محبتهایت که فضای قلبم عاشقانه میکرد را دیگر حس نمیکنم ،

وقتی دستهایم را میگیری آن گرمای همیشگی را احساس نمیکنم

نگو احساست به من همچو گذشته است که باور نمیکنم، نگو دوستم داری که درک نمیکنم

حال و روز خوشی ندارم ، سر به سر دلم نگذار که طاقت بی محبتی هایت را ندارم

قلبم از احساست دلخور است ،

دلم گرفته و ابراز محبتهای آن قلب به ظاهر عاشقت بیهوده است

بهانه هایت تکراریست ، دیگر قلب شکسته ام ساده و دیوانه نیست ،

گرچه هنوز هم خیلی دوستت دارم اما دیگر جای تو در کنارم خالی نیست

جای تو را غم آمده و پر کرده ، احساسم به عشقت شک کرده ،

بودنت مرا آزار میدهد ، حرفهایت اشکم را در می آورد ،

نیا به بستر عشق ،نیا که بیمارم ، طبیبی نیست و من به درد نبودنت دچارم

اینکه هستی اما تنها مال من نیستی ،

اینکه در کنارمی اما به عشق نفسهایم با من همنفس نیستی ،

اینکه اینجایی و دلت با من نیست !

به درد نبودنت دچارم ....

اگر باشی عذاب میکشم ، اگر نباشی تمام دردهای این دنیا را میکشم ،

وای که هم بودنت ، هم نبودنت مرا عذاب میدهد ،

فکری به حالم کن که عشقت دارد کار دستم میدهد

حال و روز خوشی ندارم ، جان خودت بی خیال که دیگر حوصله بهانه هایت را ندارم...

 



نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت1:06---9 آبان 1390
به سلام خوفی حالا که امدی اینقدر نالاحت منم بهت تبریک میگم متنت کاملا تاثیر میزاره

روشنک
ساعت7:59---24 مهر 1390
سلام خوبی؟ ممنون که اومدی
لینکت کردم


روشنک
ساعت7:57---24 مهر 1390
سلام خوبی؟ ممنون که اومدی
لینکت کردم


روشنک
ساعت10:03---17 مهر 1390
سلام وب قشنگی داری به ما هم یه سر بزن. اگه میشه منو با اسم قصه گوی تنها بلینک بعد خبر بده با چه اسمی بلینکمت
دنیا دنیا ممنون


نيلوفر
ساعت18:01---9 مهر 1390
____●
______●___________████____████
_______●_________██████_██████
________●________████████████


مروارید
ساعت23:53---29 شهريور 1390
مرسی خبرم کردی عالی بود

nina
ساعت13:59---29 شهريور 1390
ble faramosh kardam
vaghean mazerat mikham
alan dar link box man gharar darid
mamnon ke linkam kardid
vali agar zahmati nist
esme link mano
be
قبرافکاراتم
taghir bedin
va behem khabar bedin yek donya mamno n


nina
ساعت13:59---29 شهريور 1390
ble faramosh kardam
vaghean mazerat mikham
alan dar link box man gharar darid
mamnon ke linkam kardid
vali agar zahmati nist
esme link mano
be
قبرافکاراتم
taghir bedin
va behem khabar bedin yek donya mamno n


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:,ساعت 23:47 توسط parsa| |


Power By: LoxBlog.Com